Friday, September 11, 2009

BERBUKA BERSAMA KWN2…

Slmz..

Hu3..baru tghari dh cite pasal berbuka..ek3..(ade aku kesah??)

Hu3..arini grup wan J(grup aku la tu..) & Grup uncle akn berbuka pose bsame2…tmpt yg aku dh war2kn pada entry yg lepas..Hu3..Kali ni aku req kat sume peserta..hik3 tuk pkai baju kaler biru…x kesah la biru ape..Janji dlm gurp kale biru..hu3..hrp2 plan nie mnjadi…aminnnn

Arini pas 1st split break aku kene g SOGO AGAIN!!! sbb nk tukar jeans yg aku bli 060909 aritu..pinggang suar ok..tp part peha tu..alamak!!!!! mcm sarong nangka da…hu3…

Terbaca plk aku kat resit dieorg..

“if nk refund must within 14wdys comes with price intact & reciept..”

Pergh!!!..mujo la aku ade smpn lg price die..kalu x??…pkai kat umah aje la jeans tu…hu3..

Pas g SOGO aku akn blk umah dulu tuk amik camera & g klcc by LRT ajo…x jem & lebih mnjimatkn mase…kalu grk pkol 1845 pon smp klcc dlm pkol 1905..its take only around 20mints 4 me to arrive there..hu3

0 comments: