Sunday, March 28, 2010

hari yang mengenyangkan...

Salam

Entry-at last

Spt yg aku kecoh2kan dlm entry smlm...2day alhamdulillah smua berjln dgn smooth...aku dpt mkn ikan keli & kembung dgn penuh selera...just my body je x benarkan aku wat keje lebih...cpt fenat & fenin...ek3

Rase puas gile dpt mkn...this friday mgkn buat lg kot sbb my MIL mau dtg kl...tp td mcm plan mau mkn seafood plk..aku x kesah mane2 pon...janji mkn & perut aku x lapa...ek3

2mrrw is...
Bday adik...ank k.nik yg num.2..k.nik igt nk celebrate 2day smentelahkan aku & hata ade..tp x jd plk sbb adik yg kene g BTN last friday...kol 3.30pm td baru gerak dr kuala lipis...xkn smp mlm aku mau lepak sane...xmo la..x besh!!!ek3

Tetibe plk trigt time aku g BTN zaman kolej dulu...adlh sgt besh!!!! Okey...mcm actvty ade...yg best time flying fox...alkisah time turn sorg dak ppn nie...dak yg sblm die tali stuck...bile die smp berlanggar la dgn bdak tu...dan dan la ade palang besi kat sane...at last kene gendung smp ke kem sbb tulang kering kene palang besi tu...pastu time jungle traking pon ok jgk...

Kesimpulannyer...mknn smlm adlh sgt sedap....




End

0 comments: