Tuesday, March 02, 2010

Tak Seindah Dulu...

Salam..

entry - jom heboh ke nie???

Ahad-28hb Feb 2010...kol 8.30am lg kami dh smp bukit jalil..bukan sebab ape..kami takut xde parking..on sat masok dlm berita kate pkol 8am lg org dh ramai..skali mmg btol da..time kami smp pon kete dh belambak dh..hu3

smp2 mmg x byk lg booth yg bukak..yg bukak pon kdai2 yg jual brg2 biase...kami breakfast kat sane sbb x smpt nk breakfast kat umah..hu3

around pkol 10am..mule la booth2 media prima bukak..

TAPI...

aku rase sgt hampa sbb booth2 yg ade x byk mcm yg sblm nie..padang kat dpn staduim tu mcm byk lg yg kosong..aku dgr dieorg combinekn rancangan2 yg ade..so tu yg booth2 dieorg nmpk siket...yg baru kat sane yg x berapa best..hu3..Stage hotlink pon nan ado...

but ok la sbb ade jgk la aku & hata main game2 yg my tv3 buat..x menang pon dieorg tetap bg hadiah..kat bwh nie game yg aku & hata participated..hu3

nie game yg aku join...kene tipu beb!!!..mule2 si fizul actor Sinderella tu soh kiteorg kuarkn henpon..skali bile dh naik stage..die g kuakan kerusi plk..at last..GAME REBUT KERUSI yg aku main..aku dh la x suke main game rebut2 nie..sempat smpt 2nd round jer aku dh OUT!!!..har3..ade aku kesah???udah aku x suke game tu..bolayan...wakakaka

Hahaha..pic nie pulak turn hata kene pggil dgn fizul & my tv3 crew tuk nyanyi tang corus lagu BLACK - AKU SAYANG RINDU KAMU...har3..sgt lama atas stage kene buli dgn bdak2 sengal tu..but enjoy la..terubat sket hampa dihati..ek3


Here is the artis jemputan..WAN SHARMILA..

Kat bwh nie plk view sepanjang aku kat sane...enjoy..!!!

Scotts..booth baru..

Ha...bro yg pkai baju biru nie bkn org2 CELCOM yer..die adalah DJ HORLICKS..ek3

they had their own story..

disebalik kegembiraan & keghairahan org ramai enjoy dgn event..there had their own story with this 2 gurls....nobody knew it except them..can anybody tell me wats the matter??wat happen to the little gurl???



walaupon aku sedikit hampa sbb x byk booth yg participate..but its ok..at least nk jgk hata layan kerenah aku jalan kat tgh2 org ramai nehh..amin..





end


0 comments: