Tuesday, May 11, 2010

Melayan....

Salam...

entry-byk2..

as per previous entry aku ade janji nk update story kat telok senangin kan???
so 2nite aku nk kotakan janji2 itew..hu3

kol 7.45am kami dh bkumpul kat dpn sek..registration & bergambar session..
8.45am kami konvoi lm 13 buah kete kot grk g telok senangin..
10.30am smp sane..tp on de way g hujan on off on off
smp sane pon kol 2pm baru hujan reda & baru kiteorg bleh mule actvty game..hu3
sgt meriah okey..walau x ramai yg participate tp dgn molot kecoh lelaki pompuan dh buat re-union kali nie mcm 1oo org yg pegi..hu3

kat sane aku di kuarentinkan dr main game atas sbb tertentu..so aku la tmpt mak2 & anak dara org nie gantung camera masing2 soh aku jd photographer..hu3

breakfast kami mkn nasi lemak special from 1 of our fren..mak die mmg bukak warung pagi2..so sambal ikan bilis & nasik lemak die mmg superb la..pastu tghari sesi mkn sate & bakar ayam..

best dpt main air laut..yg paling best time game kotak bracun..sonok dpt kenekan mmbr kiteorg yg tgh hot bercintan cintun..ek3

ptg kol 5pm..awan dh gelap smule..so kiteorg cpt2 mnd & proceed dgn penyampaian hadiah..pastu grk g kdai jual junk food dr pangkor & lumut..hu3..

around kol 8.30pm baru smp umah..smp2 ade plk dtg sdare aku dgn meriahnyer..trus x jadi nk bwk kuar buah tangan yg aku bwk..bkn kedekut..tp its too limited..cukup2 tuk my fmly & k.nik je..sok paginyer bile sume dh ade baru aku & hata kuarkan..alhamdulillah smua kakak,abg ipa, mak, abah & anak2 sedare dpt merase...hu3..

so skrg layan kan ajo sket pic yg larat aku upload k..adios..hu3..

infront of our old skool with hand made banner... =D

nie pon samo..nie la namo sek men den.. =D

wit my old skool frens..awe,aku,mas & kema..

again..wit me,e,ebi & nora...

BBQ session..jenuh nk idopkan api sbb xde getah beskal/moto as fire starter..hu3

sesi menunggu ayam masak..hu3

1 of game yg ade...MUMIA..

game couple kepit belon...smp pecah pon ade belon tu dieorg kepit..ek3

satu2nyer game yg boleh aku participate..KOTAK BERACUN..best!!!!

smpt lg bagi pose smentara tggu kotak smp..ek3

aku & ika yg ralit kutip kerang kecik2..time nie dh ade yg kene jwb soklan dlm kotak beracun tu..hu3


hu3..enjoy???..kayan jer if x enjoy pon..ek3..actually ade byk lg..around 400 kot dlm camera aku..tp xkn sume nk tayang kan?? jadi la dgn ape yg ade..janji aku enjoy dgn re-union kali nie even xdpt join main game2 yg ade..tp hata la ganti tmpt aku..hu3..dpt jgk hamper & bantal tuk lucky draw..ek3


skrg dlm FB kecoh die dok mngomen gmbr dr stp camera & siap planning nk wat lagi..this time nk wat kat sek tu plk siap ajak cikgu cikgi segala..hu3..smoge next reunion aku bleh participate dlm sume game..hu3..







end

0 comments: