Monday, May 31, 2010

Sanggul Tinggi Menjulang..ISSUE

salam

entry- tingginyer sanggul ko..ek3


Smlm time dok mlayan Mentor 4 - kump. B tetibe hata send email link blog ustaz noramin ttg trend sanggul tinggi skrg..aku bc jgk la sket2 sbb blog cik ira pon ade story ttg issue nie...aku pon actually quite pelik sbb np org2 yg terlibat nie sanggul die tinggi smcm..rambut aku DOLU2 pon lebat/tebal jgk..panjang smp pinggang jgk..(tp skrg dh kontot sket..hu3)..tp xde la nk ikat tocang tu smp tinggi menjulang..lg pon aku rase x selesa bile nk sandar kat seat kete..*pd aku la*...

ade mende yg menyebabkan jatuh hukum HARAM terhadap mereka yg berbuat demikian...

1- x kesah actually ko nk deco sanggul tu tinggi2 setinggi gunung kinabalu..janji org x pandang...

2- ko bersanggul tinggi TAPI care/penampilan sanggul ko tu buatkan ORG PANDANG KO SEBAB ITU SANGGUL secare automatic jatuh hukumnyer HARAM

aku amik mane2 main pon jer..nk more info bleh visit blog ustaz noramin nie...

bleh jgk tny mcm2 soklan mcm yg ade dlm harian metro tny pakar tu..insyaAllah ustaz tu akan jwb soklan korng...


pepagi nie nk share story ttg nie je ...if ade lg aku hupdate k..









bestnyer gaji da masok...ek3 alhamdulillah...




end

0 comments: