Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru...


Salam...

entry - guru2

Selamat Hari Guru se Malaysia..ho3


Rasenyer smpt lagik nk wish nie..ek3


Terigt time blaja dulu2..yg x bleh lupe time jah 2..lembam btol aku nk wat subjek math part jam..naik blubang buku ikot bulatan syiling 50sen nak buat gmbr jam..salah jwb pembaris besi dh tggu je kat meja cikgu zaharah..ek3..time jah 5 plk best gile jwb math dgn cikgu shaari..suara die..geng sgt dgn halilintar...kelas sblh bleh dgr sore die..tp time kelas die mmg 100% x mngantuk sbb systm pembelajaran die best..ade time2 kami 1 kelas berdiri...pastu die bg soklan..sape dpt jwb trus g diri kat depan papan itam..hu3..sgt cergas & cerdas kelas kiteorg time subjek die..hu3

time sek men plk gerun dgn cikgu ravindren sbb sgt garang aja subjek B.I..lengan aku ni kalo di-igt2 masih terase lagi kene picit sbb time sek2 dulu kite mane2 ade statik jenis tulisan..skali style aku huruf 'n' mcm huruf 'v' terbalik..die ckp sambil picit lengan aku..."i x phm knp u tulis huruf "n" mcm huruf "v" terbalik...ksian itu huruf "n" cantik2 ade curve2 u tulis mcm nie..ho3..style tulisan aku pon kene marah jgk..ho3

mcm2 hal & perangai time sek dulu...hu3...

time g sek rendah rase kerusi yg aku duk dulu2 mcm kenet nyer aku...sbb kerusi tu sgt comel..ho3


xde ape nk story dh..kang cite2 merepek meraban plk..ho3






Selamat Hari Guru Again...
**sek kat area umah aku pagi2 dh bising sambut hari guru...hu3






end

0 comments: