Thursday, June 24, 2010

Pelaris....??Penin2 lalat...

Salam

entry-penin2 lalat...

Mlm smlm pas keje aku & hata decide tuk mkn kat luar..
mkn kat area umah jer sbb hata tetibe teringin nk mkn nasi impit dgn kuah kacang...
skali smp kdai tu...makcik jual sate & nasi impit tutup...so hata kene la mkn menu laen...
yg bestnyer time smp kdai nie..xde customer langsung okey..sume staff dieorg duk melepet je...elok jer order kami smp..berduyun2 customer laen dtg...almost full table yg kosong kat blkg kami...ek3..

tu ke org ckp PELARIS???
ade tuah pelaris ke kami nie?huk3



pas mkn aku plk tetibe rase nk mkn durian...nk g bli yg kat uptown d'sara tu jauh nor..x larat aku nk duk dlm kete lama2...
bli la durian yg ade jual kat tepi jln on de way blk umah kami..mcm2 jenis ade..durian kmpg biase ade, durian kmpg bagus ade, durian kawin pon ado..tp aku pilih durian kmpg yg bagus jer..xmo yg kwin2 nie..ek3..tp durian kmpg yg bagus tu pon x mahal mane sbb aku amik yg kecik jer..cukup tuk aku sorg..sbb hata sejak2 aku berdua nie..langsung x bleh bau durian..terus penin2 lalat..smlm smentara nk smp umah pon hata dh rase penin2 sket sbb bau nan semerbak dlm kete..kalu mkn pon seciput jer..ade la seulas 2 aje kot..pastu hata kene mnum air 1 gelen..x pon pastu penin...huk3..

aku plk mkn dgn penuh selera ok..bby nk rase kot..huk3..
tp mlm td penangan mkn durian aku plk join hata penin2 lalat..rase2nyer aku dh mnum air byk dh..sbb org dulu2 ckp kene mnum air byk pas mkn durian tuk elak panas bdn..alah..iklan kat tv pon ado..iklan mkn durian pastu air cap badak ..tp aku x mnum la air cap badak tu...yg pling best smp ke la nie..penin2 lalat tu xmo hilang..aku still ting tong lagi skrg nie..

kene mnum air cap badak jgk kot..tuk kasik PENIN2 LALAT tu terbang jauh dr kepala aku nie..huk3


*tetibe tringat..time study..cuti sem jer kalo kene time musim durian musti aku & flmy g Gopeng umah acik mariah adik abah tuk mkn durian FREE...siap bleh bwk blk wat tempoyak..huk3..tp skrg die dh x membajak dusun durian sbb faktor usia...so skrg kalo rase2 nk mkn durian kene la pandai2 carik sndiri..silap beli mangko..hampeh x sedap langsung...hu3








end

0 comments: