Friday, June 25, 2010

Weekend Planning ....

Salam

entry-mari memasak..
"Haihhhh!!!...this sunday hata said his fren Dee nk mari di umoh bwok anok bini blako...penin ambo nok jamu gapo ko demo...doh la ambo sgt2 tok panda masok..."

keluhan / rintihan??

aku pon x sure...tp aku dh suarakan pd hata dh...xtau mau buat ape & time bile dieorg nk dtg...nk tgk umah baru kami katenyer...nk bwk bby Qaseh yg dh pandai jln dgn tocang dua dikepala...musti Comel gilersss...huk3

x kire la tu keluhan / rintihan or bunyik mcm mngada2..
tp dlm kapla nie mmg dh ade mcm2 idea nk masak..ek3

aku plan if dtg mlm / ptg nk jamu nie :
menu nie mmg aku FAILED nk masak ok...JGN KETAWA...x baik...ek3
aku still terkial2 lagi nk blaja..tgk fmly masak penahla...tp nk menerainyer x penah2 lagi...huk3
resepi aku dh ready copy dr tenet dh..ek3
so igt this sunday nk masak menu nie & desert nie...
Agar2/puding nata de coco....yg nie aku tau la bikin..bkn susah bebenor pon..masak agar2 dgn gula..pastu buh nata de coco..sejukkan...very simpol...ek3..*berlagak seketika..har3

tp tgk la mcmane...kalo aku larat & berkederat...ek3.. tp hrp2 yg agar2 tu menjadi la...huk3 tp hata kene turun padang tlg aku jgk...huk3 tp bahan2 kene g bli dulu la...

byk nor TAPI nyer...TAPI insyaAllah aku akan tunaikan hasrat dihati...kite tggu & lihat hasilnyer this SUNDAY okey...






tgh2 keje nie, ade sesuatu yg terjadik...esk la aku cite ek..seram sejuk jgk nie...kene pospone cite sbb aku nk blk jab lagi..huk3








end

0 comments: