Friday, December 17, 2010

Takut yer...

Salam

entry:kesian tp nk jgk

hu3..2day nk update ttg Qaisara...
aku mmg gile romper since peknen lg...skrg baru aku berani pakaikn pd Qaisara sbb tulang die kuat sket + aku dh yakin nk sarungkn pd die...

TAPI...

Tiap kali aku nk sarungkn pd Qaisara...bile aku panggil nama die & tunjukkan romper tu...dan...dan la bijik mate die yg comel tu bulat-sebulat-bulatnye mcm guli...pastu time aku nk sarungkn mule la die buat2 mcm lemas...pdhal x tutup hidung die pon..kene pon idak...

saje buat aku risau dgn harapan x stop sarung kat badan die...tp..sori yer sayang...aku sarungkn jgk...ek3...bile dh pakai elok jer diam...mcm xde ape2 berlaku...

skrg aku dh kurangkn sket pemakaian romper kat badan si Qaisara nie sbb rase ksian plks..lalu ke ko tgk tiap2 kali nk sarung die mcm buat2 muke kesian...(pandai ke die buat memek muke tu?hentam saje la..ek3)





haihhhh....
malas tol nk keje...

*alasan org yg dh lama x keje...ek3





end

0 comments: