Tuesday, January 04, 2011

X bleh terima kenyataan....

Salam

entry : sampai bile???

Haiihhh!!!!
smlm aku g klinik sbb bdn rase mcm sengal2..jmp doctor skali check rupe2nyer aku demam...risau plk sbb takut jangkit dkt Qaisara plk...

so smlm pas g klinik kene follow hata g politeknik kat shah alam sbb ade job..
mmg aku agak lemau sket...time tggu dlm kete dgn Qaisara bleh terlelap sambil bf die..
but alhamdulillah Qaisara x lemas...(sbbnyer aku terlelap tu mndongak..nganga...hik3)..
smp hata ketuk tingkap kete pon kene 6..7 kakli ketuk baru aku sedar...ek3

at this moment mmg aku rase mcm x bleh berenggang dgn Qaisara...hik3


X bleh terima kenyataan
yg Qaisara terpaksa aku htr ker nursery...
mgkn sbb aku rase die terlalu tecik kot...
even berat dh 5kg..tp usia die mcm ksian sgt nk aku tgglkn...

time g byr monthly fees Qaisara aku siap2 btau ktua nursery tu yg this month aku x htr penuh 1 month sbb aku kene abihkn saki baki kuku kaki AL yg hanya tggl sekentut hari jew...iaitu 4 hari...
tp aku x amik skali gus..amik sekentut2 jew...
every friday & saturday in January nie aku x htr...

smlm pon even aku demam sket..aku x htr qaisara...better she with me & hata...
aku x bleh la dok umah tanpa die sedangkn aku masih ade tenaga nk jaga die...hu3
kalo fmly sndiri jaga xpe lagi...
nie org laen...sedey dowhhhh!!!!


bile la aku bleh
TERIMA KENYATAAN
nieh???????????






end

0 comments: