Thursday, June 16, 2011

Berkobar2...

As Salam

entry:blk kg!!!!!!

esk pepagi hari aku,hata & my Qaisara akan kelik Perak...dh 4 bln x blk..kakak2..mak & abah dh bising dh tny..huk3

kelmarin aku kol my k.nyah sbb die send msg nk mnt MMS gmbr Qaisara..bile aku btau nk blk Jumaat nie..suara die bertukar mcm ceria aje...

aku dh plan mcm2 dh ape nk buat blk kg nie...
nk bg kain pasang kat k.yang tuk jahitkn baju kurung Qaisara la...
nk siapkn order pillow case bdk opis la...
&&&&&&&
kalo ade pitih lbih aku igt nk buat knduri kesyukuran kecik2 sbb my Qaisara dh sihat & dgn rezeki yg Allah bg pd fmly kami skrg.. =)

mlm td pkol 2am baru aku & hata dpt tdo sbb mngemas rumah & beg... =)
dpt tdo 4 jam jer...tu pon x nyenyak sgt sbb aku risau x dgr bunyik Alarm...hik3


Doakan perjalanan kami Slmt Pergi & Blk KL smule yer... =)


SORRY to all my fmly sbb dh lama x blk..bkn sngaja..tp keadaan yg x mngizinkn...
mcm2 perkara jadi dlm masa 4 bln lps... =)




end

0 comments: