Sunday, June 12, 2011

"Our World, Their War"

Hi All...

Ok..ini 1st time nak join Nuffnang Premiere Screening sebab aku sangat2 gila suka kat movie Tranformers nie sejak dari first episode ditayangkan...aku juga suka soundtrack movie ni sebab aku juga sangat2 suka gile dengan linkin park.. =)

Memandangkan ini adalah tayangan yg terakhir untuk Transformers 3 - Dark Of The Moon yang berkisarkan tentang pencarian antara Cybertron dan Autobot untuk melawan pembohongan dalam mencari suatu rahsia...

Jadi aku berharap sangat yg aku dapat ke Premiere Screening ini bersama dgn my husband sebab kami berdua memang peminat Transformers.Bila tengok movie nie mesti bulu roma naik tiap kali dengar bunyi Autobot-autobot ni nak transform...rasa macam aku pon ada sekali kat dalam cerita itu untuk saksikan autobot-autobot ini transform dan berlawan bersama...semangat giler...
Jadi, untuk memenangi tiket ke tayangan ini..nuffnang berikan 2 pilihan (nak jadi yang baik atau yang akan musnahkan dunia) :

Pilihan A : Beritahu kami bagaimana anda akan melindungi dunia daripadacDecepticons, dan Autobot manakah yang akan menjadi pilihan anda untuk berubah melindungi bumi.

Pilihan B : Beritahu kami bagaimana anda akan menentang Autobots dan memusnahkan dunia. dan Autobots manakah yang menjadi pilihan anda untuk berubah memusnahkan dunia.

aku pilih : PILIHAN A

Kenapa? :
Sebab aku sangat sayangkan bumi ini...tempat tumpah darah ku.. =). dan aku akan berjuang habis-habisan dalam menentang sesiapa sahaja yang cuba untuk mengambil alih / memusnahkan bumi ini..

Bagaimana aku akan melindungi Bumi?? :
Aku akan bergabung dengan Autobot-Autobot baik seperti Optimus Prime, Jazz dan yang lain-lain beserta dengan askar-askar yang bersemangat waja & jitu dalam melindungi bumi dari sebarang ancaman. Aku juga akan mempersiapkan kumpulan kami dengan strategi yang terbaik beserta senjata-senjata canggih & terkini sebagai persiapan menghadapi perlawanan dalam melindungi bumi ini

mereka-mereka ini adalah salah satu kumpulan yang akan aku ambil untuk sama-sama mempertahankan bumi aku...Jadi, untuk melindungi bumi yang tercinta ini, aku pilih untuk berubah menjadi :
|
|
|
|
|
|
V
ini adalah bukti aku sangat-sangat suka dengan Tranformers &
si menawan BUMBLEBEE..
sanggup pergi ke One Utama dan bergambar dengan Chaverolet Camaro nie.. =)
Aku suka Bumblebee sebab kebolehannya dalam berubah menjadi kenderaan lain & baik hati...
kalau menyamar jadi kenderaan lain pon peratus untuk kantoi adalah tipis.. =)
macam dalam movie pertama mereka...smart sangat...

Jadi, ini salah satu kelebihan yang aku ada bila aku berubah menjadi Bumblebee sebab aku boleh menyamar menjadi kenderaan lain dalam mencari maklumat / sebarang kelemahan yang ada pada Cybertron untuk menentang mereka...


Synopsis
The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it and learn its secrets, which could turn the tide in the Transformers’ final battle.


To All Blogger out there..
Kalo suke cerita-cerita begini...jangan ketinggalan untuk setainya. Untuk maklumat lanjut tentang terma & syarat klik : Nuffnang- Premiere Screening


end

0 comments: