Tuesday, July 26, 2011

baju dh pos ke blom???


As Salam

entry:Jakel...

lupe aku nk story ttg baju raye...huhuhu
hari ahad dulu...lps keje aku , hata & my Qaisara g JAKEL tuk bli baju raye...

mule2 gi harisons..tp sume diluar kemampuan...bunting jer mcm gempak discount sane..discount sini..tp bile masok..ade segulung dua aje kain yg btol2 SALE...yg lain sume mcm nk x nk jer bg discount...

so kami decided tuk g JAKEL sajo...dh terang2 ade SALE kan???

mule2 carik baju melayu hata sbb baju raye die tahun nie kene bli...x bleh nk tempah sbb my kak yang x sanggup nk amik sbb remeh katenyer...katenyer lg..kalo nk mnjahit spasang baju mlayu...boleh cover dgn 3psng baju kurung..so die xmo amik...then terpaksa la kami bli siap saje...kebetulan plk time tu & mgkn smp ke sehari b4 raye..slagi stok ade..dieorg SALE baju melayu dubai...dr rege rm150 discount smp rm99 jer spasang..ape lagi...rambang mate la nk pilih...ek3...skali pilih2 jenis kain satin mcm kaler yg hata nk xdok...kain jenis lain ade..tp dgn HARGA yg lain...maka kami pon naik la tingkat 5 bah. baju yg dh siap jahit...belek sane..belek sini..jmp la..tp akak tu just dpt bg diskaun around 20% jer dr harga asal...pikir..pikir..baik amik aje..nnt tangguh2 xde plk kaler tu...

lps settle baju hata..akak yg inchrg kiteorg ikot la bontot kami anak beranak sbb nk pilih kain aku & Qaisara plk..tang kain aku pon ade discount jgk...aku dpt smo 40% off tu..akak tu ckp die bg kami harge happy hour..so kire berbaloi la kan????baju hata not bad jgk regenyer...xkn la baju aku nk biase2 jer..ha3..(*gile dengki)...dpt la aku 2 pasang kain yg menepati citarase...

jln2 lagik..skrg i'm in cotton mood..so ckp dgn hata..ape2 pon aku ttp jgk nk spasang baju cotton on rayer nnt..jln2 la kat lvl 1..cotton dept..mmg juling mate aku tgk cotton...at last sangkut jgk la cotton tuk spsng baju aku..so total my baju raye is 3 la..nie mcm nk + lg spasang kebaya plk,,,ok???hu3

dlm asyik3 belek kain kat umah...tetibe aku dpt SMS...

"BAJU DH POS KE BLOM??"
amik ko..sms berbaur pertanyaan yg mcm "bile la ko nk pos nie??nk aku jahit ke idak???hahaha

my k.yang dh msg dh tny....so arini aku dh bungkus baiknyer packging....
esk lps htr my Qaisara kat nursery kami g pos... =)




untung la aku dpt kakak yg bleh mnjahit & sanggup jahitkn utk aku...
kalo xde yg boleh aku mnumpang kasih...
maknanyer...bln 5 lagi aku dh g tempah siap2 baju raye...ek3



ko dh bli ker???


end

0 comments: