Thursday, July 07, 2011

Brjalan Ke taman...

As Salam

entry:bwk my che mek...

Ari tu aku & hata baru berani nk bwk our che mek g taman...
kami g taman tasik shah alam...saje jer..dh stahun lebih x gi sane..hu3

namun yg aku sedey sbb 1 kejadian pelik berlaku bilemane pic2 yg kiteorg snap gone when & after aku trf ke netbook...yg lesapnyer hanya pic aku dgn my Qaisara saje...yg lain x plk...mujo la ade sket2 snap dgn my HP..sedey sgt ok...mujo la hata pujok ckp nnt gi snap smule kat putrajaya saturday or sunday nie..isk3

pelik tau..aku mmg dh copy sume pic dr our DSLR..skali hilang mcm tu jer..carik kat DSLR xde..kat recycle bin pon nan ado...ke mane plk la pic2 tu hilang???musykil btol aku...

ok..sambung blk jln2 kami ke shah alam...ek3
pkol 6pm kami smp tasik...round 1 taman tasik tu then pkol 6:50pm dh ade dlm kete ke SACC mall..mkn pizza kat sane..then lps isyak kami grk g I-city plk...punya la ramai manusia kat sane weh!!!!...masok 1 kete rm10...then pkol 10pm grk blk umah..smp umah pkol 11pm..hu3

SACC mall pd aku mcm xde ape2 sgt...best lg plaza alam sentral & pkns...tp ok la..ki3

so layan la our jln2 moment yer.. =)
Qaisara..hata handle...
DSLR is mine...
dh lama x snap2 nie..terkial2 aku...ek3
view - dr taman

play time moment.... =)
nk nyanyi lagu mickey mouse - "hot dog" ke syg???

nie plk time kat I-City...
time nie my Qaisara dh tdo dh...
penat sgt kot round 1 taman tasik... =|
nie from my DSLR..ade 3 - 4 keping aje yg tinggal...
yg lain1 xtau mnghilang kemana... =(
pic my Qaisara yg dh lena kat hata :
aku x bli pon m,ende kat kepala my Qaisara tu...
cekak die tajam...my Qaisara dh la rambutnyer gitu...
takut sakit plk kulit kepala die...
so nk sedapkn hati aku bli yg ini....
pinky rabbit ears...ek3
but my Qaisara mcm x pandai pakai sgt lg...
tiap kali aku pakaikn...
mula kepalanyer tertongak2...tgk telinga rabbit yg pjng tu...hu3

AT LAST
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
V
ini la jadinyer.....


hrp2 sabtu / ahad nie aku dpt la pegi kat pesta floral kat putrajaya tu...hu3




end

0 comments: