Thursday, July 14, 2011

Cuti yg x Cuti...

As Salam

entry:penat giler...

Smlm aku Off Day...awal2 lg aku dh book hata tuk g kat sini :
pkol 8:45am htr my che mek ke nursery...then pkol 9am lbih temankn hata g FRIM kejab sbb ade meeting kat sane...

pkol 10 lbih baru dpt gerak g putrajaya...aku nie dh la pelupa sket...aku mmg x igt la kompleks mane2 letaknyer tempat kat atas nuh....so mmg kami tawaf jgk la kompleks2 yg ade kat sane tu sekejab...memule g kompleks E...bla...bla...bla...ke pkl g kompleks D...

smp kat sane trus kami g lvl nie :
dh la parking kene kat luar pagar...pastu building nie dh la kat blkng skali...berjln dgn matahari tegak kat kepala...pening aku sbb panas sgt...

smp je kat kaunter..bile aku ckp tujuan aku..akak tu trus blur..then suh aku pegi kat kaunter sblh plk..mcm siot ok...smp2 kat brader tu..bla..bla..bla..die pon mcm nk campak aku ke tmpt lain..trus aku bengang..rase mcm..aku pny tujuan nie xde kene mngena langsung dgn dieorg...

trus aje aku sound..."sbnrnyer saye dh lupe tempat tu kat mane...saye dh btau tujuan saye dtg sini...saye gi sini dieorg soh gi sane...gi sane soh g sini...kat mane sbnrnyer saye kene g tuk hal saye nie..xkn la dieorg x tau building mane yg saye kene g tuk tujuan saye nie???"

brader tu pon mcm tau2 aje ...aku nk mnyinga...terus aje ckp..: "ok..bia saye tlg..bg ic no.. "

kan senang???
ko bkn ade customer lain pon nk dilayan smpkn soklan aku..ko nk lempo kat tmpt laen...ko dh ade pon contct number dieorg..x bleh tlg??? kalo aku ade contact dieorg...xdenyer aku nk mngadap korng2 nie sume...baik aku hadap muke laki aku jer..(????)

kalo dr tempat ke satu tempat tu dekat & x memerlukan aku tuk berjln mcm keliling politek kat shah alam tu..xpe la..nie nk g 1 tempat ke tempat lain sbatu jauhnyer..ko x hangin ker???mujo la aku g dgn kete..kalo naik bas????


then bile dh check2...baru la brader tu ckp..actually tempat nie (tmpt yg spatutnyer aku g) dulu kat lvl 9 building nie..then skrg dh tukar kat Damansara..kompleks kerajaan yg lama dulu...yg dolu2 aku xtau...yg aku tau aku nk settle mende nie jer...ko pong pang pong pang pon x gune kalo nk kene sindir baru nk bergerak...then trus die briefing sket ttg hal aku nie...(hal ape..x perlu la aku cite kot..personal sgt..ek3)...at last..x dpt jgk settle smlm sbb aku nk kene g Damansara baru bleh settle...jam dh dekat pkol 1tghari..kalo g sane comfirm smp pkol 2 lbih..

jadi aku & hata cadang g next week aje...
dr putrajaya kami g mkn kat ayam kampung kat puchong..then g plk kat serdang sbb hata kene jmp client kat sane plk...that time jam dh pkol 3pm..dr sane..trus kami blk...smp umah pkol 4.15pm...igt dpt la blk awal so kami bleh amik my che mek...tp xdpt jgk...so pkol 5.30om baru amik che mek sbb smp2 umah tu aku rase mcm nk pitam..kene rehat...

lps amik my Qaisara kami g jj AU2 plk sbb tetibe tekak nk mkn tako tao...then bli kasut my Qaisara kat jj...

pkol 8.30pm dh smp umah...pkol 10.30pm aku dh lena & my Qaisara plk dh best dibuai mimpi bwh ketiak aku...ki3..

penat giler dowh...lg penat dr keje kat opis..ke sane..ke mari...mcm runner plk...ki3

aku bkn nk marah org gomen...tp ade sestgh dr diorg nie mmg dh terbiase tolak sane tolak sini sbb mls nk tlg customer...main FB rajin plk..=P..sokmo aje update kat FB..kantoi disitu yer..
ade jgk org gomen yg rajin smpkn sume customer yg dtg nk jmp die aje..xmo jmp pegawai lain..sbb yg "lain2" tu sume pengulir
(ayat banjar aku dh kuar)...




end

0 comments: