Saturday, December 31, 2011

Semi Final....

As salam

entry : xde kaitan dgn ape2 peperiksaan yer...

Hari ini...
aku menyemi final kan packing brng2 my che mek...sgt sedey tgk baju2 my Qaisara yg aku lipat2 & all her toys...baju pon aku tgglkn bbrp pasang jer smentara tggu ari khamis nie...tp aku akan make sure baju my Qaisara tggl selai 2 utk pengubat rindu...3 mggu tu...mau pentoi aku...kami dh plan nnt aku akan suruh my BIL buat webcam...x pedulik...!!!
1 site baju...1 site lg toys...
part atas aku letak bantal dgn harapan her toys
x damage time dlm kargo nnt...
bykkn?
mujo la luggage nie bleh dkembungkn lagi...hu3

nnt walker pon kami hangkut jgk...senang nnt my MIL nk g mane2..x payah risau2 my che mek kutip ape2 kat lantai...

so total bag yg kami bwk khamis nie is 4 kot..x pon 5...???
dh umah ke LCCT..hata mnt mmbr die htrkn kami..then dr airport KB either amik cab or my FIL kene dtg alone..sbb kete nyer kecik jer..kalo hangkut semua..luggage nk letak mane??kat bumbung??

nnt ape2 update..aku story sini yer....


jiwa mule rase sayu...sok..sob..sek...sok..sob...



end

0 comments: