Thursday, January 19, 2012

Migrain ke?

As salam

Entry : bia betol..

Smlm dgn arini aku terpaksa amik MC sbb kepala rase sgt berat mcm ade batu bertenggek kat atas kepala nie...hhhmmmm...

Actually dh 3 hari kepala aku ting tong...pentoi x menentu...kejab ok..kejab x ok...dh mkn ubat pon mcm x effect ape2...

Then smlm mmg aku dh x tahan sgt...asyik trbaring je kat tilam & sofa...mlmnye ajak hata g klinik....doktor suruh aku rehat 2 hari...(Smlm & arini) sbb katenyer takut tekanan darah aku rendah...katenyer lg...kalo org ppn yg lps period mgkn tekanan darah tu jd rendah...so mmg akan sakit kepala la...

Ye ke mcm tu weh??
Aku x tau...so aku anggukkn aje la kepala yg asyik brdenyut2 nie...

So doktor mnt aku lps nie g check darah...mane tau kot2 betol firasat die...

Skrg nie aku confius...kepala aku nie sakit sbb

Migrain ke?? Sbb tekanan darah rendah.??

End

0 comments: