Saturday, March 17, 2012

Opening Soon

As Salam

entry : alhamdulillah

Alhamdulillah mlm smlm kami 1 fmly buat solat hajat kat kedai...kami x ajak ramai pon..just wakilkn owner kedai yg kai sewa tuk panggil a few org2 masjid tuk wat solat hajat...

aku plan nk bli jew mknn...but after meeting...meeting & meeting kami masak sndiri..my MIL masak gulai ayam, FIL ikan rebus goreng + ulam2, aku plk sayur campur + agar2..ok la kan.? janji ado..ki3

Aku hrp2 bia la kedai nie start operasi mggu dpn..kami just tggu streamyx contractor dtg jer..kalo dh settle tu bleh panggil org tuk setup networking then dh bleh start operasi...tadi pg org photosatat dh dtg htr machine...blajar la aku & hata camne nk gune...

baru aku tau...nk gune machine nie kene ade math logika jgk sket2..hu3
our banner...
waktu nk gantung nie...
mmg terketar2 kepala lutut sbb kene brdiri atas bumbung kete..
hata plk sgt penyegan nk pinjam tangga..
so jd contractor x bertauliah skejab aku..hu3photostat machine....
alhamdulillah aku dh blaja sket2... =)


end story for our new kedai...
nnt opening aku story lg yer..hu3





end

0 comments: