Saturday, May 26, 2012

Keje & Qaisara

As Salam

entry : hangkut segala...

Smlm my FIL, MIL & yie gi ganu..blk esok..

So aku & hata kene gilir2 jaga my Qaisara..Smlm aku hangkut segala bantal & a few toy ke tmpt keje aku..[turn aku dulu jaga.. =)]...

Alhamdulillah my Qaisara x byk buat perangai..mujo "mek" sudi jaga jgk + anak mek pon boleh mlayan my Qaisara sepanjang hari..

my Qaisara xmo tdo smp la ke pkol 3:30pm baru lentok kat riba aku...mngantok sgt dr pkol 12thari...tp tahan mate smata2 nk main...
milk & food equipment...
Pillow & toysssss...
Budak sexy...lps bgun tdo...
Alhamdulillah...my Qaisara tdo smp 3 jam... =)
Drawing b4 mandi ptg..kui3

Pkol 8pm hata smp & amik my Qaisara g kedai mkn..tp kejab je sbb Qaisara xmo duk diam...


harini...
turn hata plk jaga...
smp2 kedai...hata kol buat luahan perasaan time handle Qaisara...

X pelah ayahnyer oooiii...dh lama dh anda rehat dr jaga my Qaisara sorng2....ki3
6 jam jer...ok..

td kol aku btau my Qaisara baru jer tdo...nnt pkol 3:30pm blk kejab..sbb aku abih keje pkol 4pm...


esok harap2 planning kami berjalan dgn lancar...amin..

kemana..?
dimana..?


nantikan....


end

0 comments: