Tuesday, July 24, 2012

Pesanan Buat Bantal....

As Salam

entry : tips dr my MAK...

Dolu2...time sekolah agak mmg liat siket nk bgun pg..mmg confirm my MAK yg kejutkn..haha

Then my MAK nk ajar anak daranyer yg liat ini dgn bg tips....

Kalo nk kasik bangun sndiri..pesan pd bantal....cara2nyer....

time korang rase nk tdo sgt2...bkn time yg letak kepala then berangan sround dua tu yer..eheh..
tepuk2 bantal sambil pesan....
"bantal2..kejutkan aku jam sekian2..."then selawat Nabi 3x....pejam mate & Zzzz....

Aku dh penah buat...alhamdulillah mmg mnjadi...ade je mende yg buat aku terjaga as per time request...kadang2 awal 5mins...huhu

korang penah buat x???
smp time kat kolej dulu pon aku praktik mende nie...sbb time kat kolej speaker hanfon aku dh kiok...dgr sayup2 je...eheh


so time pose nie pon aku praktikkan..alhamdulillah....


end

0 comments: