Friday, July 20, 2012

Ramadhan Kembali...

As Salam

entry : bulan puasa...

Esok semua Umat Islam akan mmulakn puase pertama utk tahun 2012...Alhamdulillah sbb Allah masih beri aku peluang untuk berpuasa bersama insan2 yg penting dlm hidup aku...walaupon tahun nie rase mcm xdpt nk blk Perak untuk berpuasa...Mcm last year...at the middle of Ramadhan aku akan amik cuti & blk Perak utk bersahur & berbuka puase dgn family...But this year..nmpknyer dpt bersahur & berbuka time nk dekat raye jer...

Tetibe rase kesian plk kat my Abah sbb this year my Mak dh x boleh nk sediakn lauk bersahur & berbuka utk my Abah...hrp2 All my Sis dpt bg ape yg perlu to my Abah...huhu


Ok..dikesempatan ini...
Aku nk mohon ampun & maaf kalo ade tersalah & tersilap sepanjang aku terjebak dlm dunia blogging nie samada tersengaja / x sengaja...huhu


Semoga Ramadhan kali ini dpt sama2 kite manfaatkn utk bekalan di sana nnt....amin


end

0 comments: