Monday, August 27, 2012

Muncung ala-ala Angelina Jolie...

As Salam

entry : tersadung

Smlm tghari...aku & hata plan nk gi mkn colek kat Pantai Irama...rase rindu plk nk sedut angin laut..eheh

Time aku naik bilik bersiap2 kemas brng2 che mek & hata plk panaskn enjin kete..tetibe aku dgr my Qaisara mnangis...trus aku trus...tgk2 mulut my Qaisara dh penuh dgn darah...+ on her hand also full of blood...aku dh mcm mengigil sikit...that time my MIL dh dukung my Qaisara bwk ke sink air & lap2 her lips dgn kain basah...but her blood still flowing fast...then my BIL plk suh lap dgn air sejuk..xde kesan jgk..blood still menitik2 smp ke baju..almost penuh jgk la sehelai napkin dgn kesan darah tu...

Then my BIL dpt idea...ade la pil dr habatul sauda...then hata toreh siket the cover & take the oil & tepek kat my Qaisara lips...Alhamdulillah the blood stopped...Terus kensel & mati mood aku nk mkn colek..mmg xde selera colek walau sikit pon...risau gile tgk my Qaisara....

My MIL said my Qaisara berlari then tersadung kaki kat carpet yg terjuih siket...so jatuh tertiarap...that's why bibir atas & bwh berdarah...tp yg byk blood bibir bwh...

Kebetulan plk my FIL nk gi bli lunch kat nasi sumatera...trus aku, hata & MIL hangkut my Qaisara gi bli mknn je..nie sbb nk kasik my Qaisara lupe kesakitan skjb...eheh

Then my Qaisara buat perangai xmo tdo smp pkol 3pm...mgkn tahan sakit kot...

Penyudahnyer...
pkol 3:30pm aku & hata hangkut my Qaisara masuk dlm kete...[ini la salah 1 care nk kasik my Qaisara tdo..eheh] then x smp 10mins dlm kete trus ZzzZzz....

Tgk la muncung ala-ala angelina Jolie my Qaisara :
~bengkak~
Mujo my Qaisara still boleh mnum susu
ade gaye angelina jolie x??eheh


end

0 comments: