Friday, August 03, 2012

My Sequins....

As Salam

entry : tokok tambah

Memandangkan kite sudah di pertengahan pose...so aku akan cube sedaya upaya utk menyiapkan hasil tokok tambah aku pd raju raya tahun ini....

Dengan semangatnye aku ajak hata again pegi ke Era Nona dekat tesco KB....borong sequins..bile dh 80% siap tokok tambah tu..baru aku teringat ade yg x cukup korum...eheh...paksa plk hata gi kedai pengantin kat area mydin utk bli...borong lg sequins...puas hati..eheh

Aku x bli yg mahal2 sbb this is my 1st trial...kalo x lawa pon xde..eheh

jenuh la search kat google sulaman yg simple2..eheh
ini manik & sequins utk 1st round...yg 2nd round x sempat nk snap..huhu


nnt dh siap...
Hasilnye aku post ek.
aku buat yg paling simple..tokok tambah kat lengan baju...huhu


end

0 comments: