Wednesday, September 19, 2012

Bukan Senang Nak Jadi Senang....kan???

As Salam

entry : hhhmmm...

Arini..pkol 9pm hata dh gerak naik bas to KL..ade job yg kene buat kat sane...we have to close our kedai for 2 days...Aku x dpt htr td sbb tgh koje...xde maunye bos aku nk kasik blk awal...haha
Now kene tdo ber2 aje dgn my che mek...wa!!!!!!!!!!!!!!

Keputusan telah dibuat dgn berat mulut..hoho
Aku dh accept offer from my bos & canceled yg kat cmpny baru...Alhamdulillah the bos can accepted my rejection...punya la sesak nafas aku nk bina ayat yg paling terhormat.++ tergeliat lidah aku speaking...haha

Ok...
Skrg aku tgh pening review soklan yg mcm ala2 target utk jwb exam bertulis S.P.A nnt...aku nie mmg buta berita terkini ttg Malaysia...kalo tgk online news pon mmg jarang sgt amik tau hal2 ekonomi/NKRA/PR1MA/TGVH or segala yg berkait la.lps tu plk kene jwb soklan math yg ade rumus la..kebarangkalian la..ukuran itu..ini..segala bagai la..mmg kene bukak blk kotak time study dulu..mujo hata ade temankan aku selongkak kotak2 tu smlm...eheh

Aku dh mnt cuti on 28hb & 29hb/9 nie...Alhamdulillah my bos accepted...

Walaupun byk berita gumbira yg aku terima dlm 2 mggu nie...tp nk menemui kegembiraan & kesenangan tu bukan la lurus mcm highway utara selatan tp x jgk bengkang bengkok mcm highway ke genting highland...tp still boleh tahan jgk dugaannya Allah beri...

Aku hrp...kami skeluarga dpt hadapi ujian nie dgn mudah & capai kemenangan yg berbaloi dgn usaha kami...amin...


Aku berdoa agar hata bwk blk khabar berita gembira khamis nie..bkn Hata aje yg berdebar..dgn aku-aku skali geli kepala lutut tggu berita ni..hoho..
end

0 comments: