Wednesday, September 12, 2012

Mngopi....

As Salam

entry : hata

Lately aku perasan yg hata dh 2 - 3 kali ajak aku mngopi kat luar b4 htr aku gi keje...hhmmmm...[sokmo2 gi kedai awal pg..]

Kami akan kuar umah either pkol 10:30am or 11am...mngopi kat area2 MDC je sbb senang nk htr aku bile smp time...last 2 days kami mngopi kat Hayaki...then 2day mngopi kat mc.D plk...hoho

Aku ikot kan sajo...org belanja...sape xmo...eheh

Then td aku bergmail with hata ask him "Y"
then he answered me with this statement :
Ok....
Aku pon xtau la ape yg kiteorg bincangkan sepanjang tempoh mngopi 2 hari ni..hoho
Ade la bincang2 ringan...xde ape sgt pon...
tp ade la...eheh

YES...
I agreed with him...
Mmg kat umah kami jarang berbincang yg berat2...tu sbb gmail penting bg aku sbb just with gmail aje la kami bleh borak2 pjgggggggggg...[kalo time aku xde customer]
Kat umah...kami tumpu pd my che mek sajo...kalo dlm bilik pon..bile berborak dgn hata..my Qaisara akan interrupt perbualan kami...ye la..pepagi kami dh gi keje..blk matahari dh terbenam...mane la ade mase nk mlayan..so time blk keje mmg HARUS mlayan my Qaisara...huhu

Now I know "Y"...
ade sesuatu yg merunsingkan hata skrg...
aku faham...
aku nmpk hata buat solat istikharah....
mnt petunjuk & mnt Allah bg hata buat keputusan yg kuat hatinya utk memilih apa & mana yg terbaik utk kami sekeluarga...
Aku as wife pon berdoa smoga apa yg hata pilih & buat nnt memberi manfaat pd kami sekeluarga...
Aku sokong smp xde percentage...eheh


okies...
rase2nye esok hata nk mngopi lg x???
huhu


end

0 comments: