Friday, November 23, 2012

Ideas for Anniversary...eheh

As Salam

entry : eheh

Okies...
On thursday next week 29th Nov 2012 genapla 4 tahun usia perkahwinan kami...eheh

Oleh kerana Allah dh berikan kami rezeki lebih siket bulan ini...

Maka aku dh kasik 1 game pd hata...We exchange our Anniversary Gift....eheh
Aku btau hata...aku x kesah berapa pun harga present tu janji on our anniversary day tu nanti kami exchange gift memasing...tp kene gi bli sendiri2..x bleh gi skali...aku bli present utk hata & hata bli present utk aku...huhu..Aku bg idea gitu sbb ade masenya kadang2 aku kene hala ke utara KL & hata ke selatan KL..so y not kite curik siket mase utk carik present tu kan???haha...kalo hata bg selendang dari muaz textile tu pon aku terima...eheh..

Okey...
Skrg aku tgh memikir nk blikn ape utk hata...
Tp just bleh start survey on next monday sbb hari ini lps hata settel job dgn client around 6pm, kami akan zoommmmm...ke KB..Ikut t'ganu ok...huhu

Lets counting - 3 days left after tolak today, satuday & sunday..huhu

Semoga Allah perkenankan niat baik kami nie..huhu
Alangkah bahagianya kalau kami bleh celebrate skali dng my lovely Qaisara..huk..huk..(tetibe emo)


end

0 comments: