Thursday, December 13, 2012

Hold...Alasan...Hangin...

As Salam

entry : bakal amuk

Pepagi dh buat entry "bakal amuk" kannnnnnnnn....
Tapi mmg pepagi dh ade org yg kene sembur dgn aku...but not hata la...haha

Actually aku ade 1 doc yg nk kene htr ke 1 tmpt nie...aku bg since hari isnin lagi....pastu start dr hari isnin smp la nie (Khamis) doc tu still lg x brhantar dgn alasan hujan la..xde parking la...jem la...FINE!!!! kalo ko rase susah sgt nk htr doc aku tu...biar aku aje la yg gi htr...

Tapi pg td time aku nk mnt doc tu...ko bleh plk jwb doc tu ade pd driver...Ssshhhhhhhhhhhhh...t sgt ok...

Terus aku sound direct jer..."Dah la ko hold doc tu smp 3 hari..then time aku mnt ko bleh ckp ade pd driver plk..duit tu..."..terus senyap mamat tu...

Mmg doc tu bernilai yg bile dh diproses akan hasilkan duit...so of cos la mende tu penting bg aku kan....

Katenye driver tu akan htr hari ini...ok..aku nk tgk..kalo ptg nie die dtg & btau x dpt htr jgk...mmg akan kene percikan gunung berapi dr aku..ko rase la panas ke tidaknya semburan aku nnt...


end

0 comments: