Thursday, February 21, 2013

Wreck-It Ralph

As Salam
entry : imaginasi yg tinggi


Smlm Hata ajak aku tgk cite WRECK IT RALPH...
Memula tgk dah rase mcm comel2 belaka kartun 3D yg dieorg create...eheh

Aku paling suka view kat SUGAR RUSH...
Sweeeeeettttttttttttt sgtttttttt...eheh
Cantik giler & 3D/4D nye nmpk sgt hidup...


Bile habis movie tu...terus btau hata...
Kalo la mende nie jadi kenyataan...

Bayangkannnn...
Time kite main FarmVille kat FB
..mesti jenuh tumbuhan & haiwan tu nk generate hasil ikut hour yg telah disetkan...

Time kite main CafeWorld...
...mesti kartun2 tu sibuk menjaga masakan & staffnya serve meal yg user pilih...
...mesti dieorg kecewa bile masakan tu dh over cooked..

Time kita main Pet Society...
....mesti cat tu sedey bile die lama dibiarkan x mandi...x mkn..x poo poo...
..kan??? haha

tetibe rase mcm nk main semula game2 yg dh 2 tahun aku tgglkn...
rase mcm comel aje dieorg nie dgn decoration yg user buat & createkn utk dieorg kan??

Hahah
Imaginasi manusia mmg x pernah tercapai dek akal fikiran...
Tapi..seindah-indah katrun yg aku tgk..aku yakin syurga lagi indah dari itu...kan?





end


0 comments: