Tuesday, February 19, 2013

Embun Seri Spa...

As Salam

entry : manjakan badan
sambungan teaser

Ahad (3/2/13) sementara tggu hata jmp client, aku telah dihantar ke EmburSeri spa...eheh

Aku amik package normal facial (1 jam) & Body massage (1 jam)..nk amik package full body massage + sauna bla..bla..bla x dapek sbb itu bulan mari..haha

So aku manjakan la body nie..eheh

X dpt nk amik gambo sbb time tu hata bwk camera..nk amik gune fon mmg x la sbb BB aku BB yg old skool..nan ado flash...

1st time masuk spa nmpk mcm ok...
Then dgr lagu yg asyikkkkkkkkkkkkkk...
Then aku dijamu dgn teh..
Pastu kene tukar baju ke berkemban plk..haha
Aku diberi panties & bra yg pakai buang..eheh

Then dtg la tukang urut named MIRA...aku suka care die urut..mmg byk syioookkkk..haha
Lps urut2 tu MIRA had asked me..kalo rase urutan die tu mcm kuat we can asked them to slow down...& layan urutan tu sambil hirup bau-bauan yang layannnn & music pun layannn...haha
abih sejam urut, gi facial plk..
That time dh bleh pakai semule seluar..tp berkemban
Time buat facial tu..stp bahan yg dicalit ke muka akan diberitahu...

kita cuci dulu ye puan...
kite scrub ye...
kite bubuh moisturizer plk...
bla..
bla...
bla...

Lps siap dh bleh bersiap2 mcm mase mula dtg..hoho

Lps tu badan rase ringan jer...
Then muka rase moist sgttt...

Blk umah hata btau muka nmpk mcm cerah & berseri2..haha..bertahan la utk 3 hari kecerahan tu...So aku pun tetibe rase mcm nk try again & again..eheh..kebetulan ade promo utk starter pack RM175..product bleh tahan utk 3 bln...ok la kan??ke mahal??

Kalo rase nk pegi bleh gi kat FB : EMBUN SERI

fon number : 03- 5511 0582, 013-3388314

Alamat : Lot 445, Level 4, Block 6,Laman Seri Business Park,Jln Persiaran Sukan,Seksyen 13,, 40100 Shah Alam, Malaysia

Location..amik dr FB
Location paling senang nk gi...
Sape tau kolej PTPTL shah ALam???
Kat tepi kolej tu dh ade bangunan baru...
Masuk dlm kwsn bangunan tu..then pergi ke blog belakang...
Tgk bangunan sblh kanan...tingkat 4...


So far aku suke gi EmbunSeri berbanding spa kat ioi mall puchong for last 4 years..(gi sbln b4 kawin)..haha

Kalo free bleh la nk try2 kan???
Dieorg ade buat promosi skrg...

end

0 comments: