Thursday, March 21, 2013

Minum Petang...

As Salam

entry : import dr giant

Bile dh start jadi suri umah nie mule la mcm2 mende nk dibuat..eheh
Lps subuh lepak2 kejab buat ape yg patut then sambung tdo smp tghari..eheh
Basuh kain..sapu sampah...tgk tv...layan novel...then layan tenet kejab2...
Menjahit xde mood sbb dh kene start kemas mesin jahit tu sbb selasa depan my Qaisara dh ade kat sini...
Hati teruja menanti ketibaan my Qaisara..haha

Mende yg x bleh smpn lama nie better la dimasak dgn segera..(sbb umah nie xde fridge)..sedeh kan??


Tghari hata blikn frozen food nie kat aku..
So ptg td sementara menunggu tibe waktu memulakan masakan mlm...aku goreng semua...aku dh minta awal2 beli serba sikit jer...jgn byk..so dibeli hata 4 ketul stp jenis..ok la kan???
Aku suke semua yg dipilih sbb semua sedap walau pun dicicah dgn sos cili...
Tp bile makan & minum plk kopi panas sambil tgk tv..mmg layan...
Kalo la umah nie ade laman dh lama aku lepak kat pangkin umah...hahah



Sedap jgk mknn nie sbrnyer kan??
Selama nie tgk aje berlonggok2 kat giant tu..eheh


end

0 comments: