Monday, April 08, 2013

TEASER - NEW

As Salam

entry : ganti

Hari Jumaat yg lepas Hata telah hilangkan gadget aku...sayang wehhh..baru setahun lebih pakai...
Hata said hilang time kemas2 nk blk dr annual dinnernya hari tu..

So aku berharap sgt yg hata dpt ganti kan semula...yg sama pun xpa janji ade...

Then smlm kami ke Plaza Low Yat sbb aku nk cari USB cable android aku tu..(hilang ntah kemana yg sedia ada..ahah)..then hata plk bli hard disk..murah gile hard disk skrg nie kan??? 500GB baru rm170..dulu makan more than 300++..

So kata org sambil menyelam minum air..hata ajak aku survey2 gadget yg dh dihilangkannya hari tu..eheh

Alhamdulillah rezeki Allah swt bagi pd kami...

Dapat la aku gantian yg baru ini...kiki
Suka!!!!!!sangatttt!!!!huhu

Nnt2 kalo free aku update lg yer...ehehe


Still dlm proses suai kenal dgn gadget nie...huhu


end

1 comments:

Sire Johhny Deep said...

hohoho...
very nice gadjet.......