Monday, May 13, 2013

Happy Mother's Day

As Salam

entry : Hari Ibu

Smlm hari ibu..Selamat Hari ibu to all yg bertitle itu dgn ape jua panggilan dr anak2 anda..huhu

BUT..i didnt wish it to my Mom because my Mak x pernah treat kami adik beradik utk itu..Tp aku tetap igt my mak everyday...

org xtau kesusahan kite..yg dieorg tau kite xde hati perut..so biarkan aje la dieorg dgn pandangan dieorg..kan??

Smlm pkol 10:30am kami grk dr umah ke umah k.cik sbb nk htr baju yg my SIL bagi utk buat baju raye...ade la 2 pasang..huhu

Pkol 3pm smp KL & kami terus ke OU sbb hata nk buat spek mate..speknye udah nazak..haha
Then kene bli baju my qaisara sbb she look so selekeh yesterday..mane xnyer..aku x plan nk ke OU blk dr Perak..so aku pakaikn aje la baju FOC Friso & sluar track JJ..then hata said jom bli baju my Qaisara..sedeh tgk baju yg dpakainya..haha..
Aku ok je..aku pilih brand JKIDS jer..baju express xbleh yg mahal2..haha..
Kebetulan plk AEON ade SALE..aku jmp baju sepasang t'shirt dgn jeans 70% OFF..rembat 2 pasang..then blikan lg selipar..this time kami blikn yg xde tali kat belakang...terkedek2 jgk la my Qaisara nk jln..huhu

Then hata's brought me a present for a mothers day & aku plk blikn hata present utk anniversary kami last year..haha

Semua brng pilihan sendiri..huhu..ok la..janji memasing dpt kan??kiki


end

0 comments: