Thursday, August 22, 2013

Jelly Bunny

As Salam

Entry : yang baru...

Smlm mase lunch hour sempat aku brlari ke KLCC sekejab..plannya nk mencari present utk Hata..punya la sebesor2 KLCC tu..xde plk aku jmp ape2 yg brkenan...Last2 aku langkah kaki ke kedai kasut Jelly Bunny.. Dh ade yg berkenan dh..tp x terbeli..mgkn sebab dok memikir present utk Hata kot..kiki..Last2 aku blk dgn roti boy sajo..haha

Blk keje smlm kan aku, Hata & my Qaisara ke OU...tetibe nmpk plk org bwk paper bag jelly Bunny..dan2 tu on tenet kat HP cari lokasi kat mane..nk tgk map maleh nk jalan..haha

Alhamdulillah dpt beli 2 pasang...1 pasang tu ade plk 70% diskaun sbb dh out dated katenye..ade aku kesah??? 1st time try kot..x yah beli yg mahal2 sgt...kiki

Hari ni pakai sepasang dulu..esok lusa pakai yg lagi 1..yg ini normal price..yg 70% off tu kaler PINK..haha
Aku pilih hitam sbb senang nk match...

Actually ade lg 2 pasang kot yg berkenan dimata...
Tapi tahan dulu nafsu nafsi ni...
Kene PIKIOR bulan depan nk guna byk duit...haha



end

0 comments: