Thursday, August 15, 2013

Raya ke-2 & ke-3..

As Salam

entry : campur rojak..

Raya ke-2 kami tak kemana2..aku turun bwh pundh pkol 9am sbb kepenatan yg amat...kiki

Turun je bwh terus pegang pisau..pegang sayur utk buat acar mentah (timun,carrot,nenas,cili merah)..dh siap potong2 aku kerjakn mende lain plk..dlm pkol 11 gitu baru aku gaul2kn bahan2 dgn cuka,garam sikit & gula..then aku naik atas semula mandi & jeguk anak serta laki..kiki

Raya ke-2 kami buat nasi minyak carrot , ayam masak merah, acar mentah, gulai nenas manis(BKN NAMA SEBENAR), daging goreng...Hari itu kami hnya duduk rumah je menerima tetamu lps solat jumaat smp ke mlm...huhu
Raya ke-2 - HIJAU
My Qaisara kepengsanan...
Beriya ajak ayah naik atas nk berguling2 & brmalas2an...

Kami terima tetamu smp ke pkol 10.30pm..tetamu last is Hata's opismate...

Raya ke-3..around pkol 12.30pm Hata ajak g beraya umah member sekolah die..aku kenal la sbb dh 10 tahun kenal die..anak bini die baru 4 tahun kot..so xde masalah nk brborak...kiki..

Aku g pakai jubah yg dibeli dgn opis mate...light purple..Hata plk merah same dgn my Qaisara...huhu
Ber-cam-whore dlm kete sbb JEM..!!!
Posing & senyum... 
Feeling manjerrrr..huhu

Lps beraya kami ke Bazzar Tok Guru dkt dgn KB MALL tu mencari telekung yg diorder oleh opismate aku...Alhamdulilla jmp..mujur sempat sbb waktu tu kedai majoritinya dh tutup..kedai pokcik yg aku beli telekung nie pun tgh kemas2 nk tutup kedai..huhu
Colorfull of telekung...
Opismate aku cari yg biase2 jer..ok la..
Kainnya pun x jarang...

Kami blk Perak hari raya ke-4..grk dr umah pkol 5am...



end

1 comments:

Mun said...

selamat hari raya :)