Thursday, September 12, 2013

Teaser : 1st GA

As Salam

Entry : tunjuk hadiah dulu...

Memandangkn niat nie dh aku pendam lama..(ade la sebulan 2 dah kot)..maka dgn ini..aku nk show off dulu a part of my GA gift..susah rupenya nk memilih gift ni kan??tambah plk gift tu nk d beri pada org yg kite kenal secara maya sajo...(kalo bg Hata pun dh pening ini kn plk org lain kan?)

So..setelah mengelebet mane2 yang berkenan..maka aku tunjukkn ini dulu...kiki

Ini ade la a part of gift utk GA aku nanti..konon2 nak tarik perhatian blogger2 kat luar sane utk get ready dgn GA yg akan aku buat nnt.. probably GA ni aku akan start by next week sbb this week x akan sempat sbb aku mmg KEBIZIAN nk meng-export data masuk ke kepala dgn job task yg baru ++ MODE VACATION yg mmg dh nak mencapai tahap esok nk pegi terus dah...haha3

Kalo ade rezeki nak tambah aku akan tambah...kiki

Harap2 dgn teaser ni dpt la tarik perhatian anda2 semua utk join GA aku yg simple dimple nie kannnn???kiki



amin

Hari ini aku kol my Mak kat kg..she asked me either blk ke idak Raye Haji nanti..Harus la balik..nak bako lemang nie mak ooii!!!!!kiki..Rindu gile dekat my Mak..rase nk tido bawah ketiak mak mcm yg biase aku buat time balik cuti sem mase belajo dulu...huhu..mungkinkah terjadi??kalo aku buat mesti my Qaisara pelik..Hata pun sekali kot..kiki



End

0 comments: