Monday, January 13, 2014

Sel2 Otak Berhubung...

As Salam

Entry : My Qaisara..

Hari jumaat kalo x silap aku..smp aje umah my Qaisara pot pet pot pet brcerita ttg 1 of her firend dekat school hidung berdarah..then teacher Zai lap cepat2...bile tny kenapa..my Qaisara said sbb ade darah keluar...

Aku x sure la berdarah sbb ape..mgkn badan bdk tu panas kot..mcm aku mase pregnant kan si che mek ni dulu...kulit rase mcm sejuk sajo..tp tetibe ade darah...

Hari sabtu plk...hingus aku ni dh mcm meliar...bile aku baring aje mula la hingus yg bervirus tu nk mengalir keluar...so aku pun gulung kecik2 tisu & sumbat la dekat hidung...

Bile che mek ni nmpk...terus terjerit2 panggil ayah ckp " Hidung ibu ada darah"..then dtg dekat dgn aku & tny "hidung ibu ade darah?? mcm danish(her friend)"..aku yg dh mcm mamai mabuk ni pun anggukkn sajo..bile dh ok mamai aku tu..& bile aku buat lagi & bile che mek tegur lagi..baru la aku betulkn...kiki...bercerita base on true story...kiki

Budak2 sekarang ni mcm2 yg dieorg dpt fikirkn..ye tak?
Orang kata..mcm dekat iklan tv jgk..kalo budak2 bertanya "KENAPA?"..means sel2 otaknya berhubung...

Aku doakan semoga Sel2 otak che mek ni berhubung utk memikirkn perkara yang berfaedah...yg berguna...yang boleh memberi kebaikan pada diri sendiri & org sekeliling...aku risau jgk kalo tgk budak yang sel2 otaknya terlebih berhubung ni...kiki



Haih..tetibe teringat voucher Jelly Bunny dari Watsons...kiki



End

2 comments:

Mar Mansor said...

baca tajuk terus terigatkan iklan susu keluaran enfa..

thisni3za said...

Haha...mcm dh byk dah iklan susu formula guna ayat ni..kiki