Friday, February 28, 2014

Lapar Katanya...

As Salam

Entry : oh my Qaisara..

Semalam, lepas amik my Qaisara, kami terus ke Skypark Subang utk amik my BIL. Sblm tu aku dh siap2 beli mknn sikit utk lapik perut kalo2 jem nak kesana dari wangsa maju.

Lepas amik my BIL, kami singgah mkn..TAPI my Qaisara ni xmo makan..makan pun sikit2 je..main lebih.Sabo aje la..

Then pagi tadi mase dlm kete nk htr my Qaisara ke school, tetibe ckp.."Ibu..Qaisara lapa.."..Hai lah anak..malam tadi suh mkn xmo..aku suruh my Qaisara abihkn dulu susu yg kami dh bekalkn..then Hata singgah Petron beli roti..Kesian plk tgk..minum susu kenyangnya x sama dgn kenyang mkn sesuatu..kan?
Suke je muka dpt mkn roti...huhu.,.
Ok la buat alas perut sementara tggu breakfast dekat school nnt..huhu


kes yang lebih kurang sama mcm last 2 days..blk keje aku terus je kemas umah sikit..sediakan tilam & bilik utk my BIL..aku mmg malas dh nak dinner..Hata pun same cuma plan nk buat milo cicah roti..aku igt masa Hata minum tu my Qaisara join..rupe2nya join aku yg mengemas ni menyepahkan plk..pkol 10.30pm..mase aku duk bersila mengemas brng2 yg kecik2..elok je che mek ni landing montot dekat aku & said "Ibu..Qaisara nak nasik air (bubur nasi).."..Nak marah sebab x makan sekali dgn ayah pun x boleh sbb bdk2 kalo nmpk kite2 ni buat keje mengemas..MESTI nak join jgk..Sepatutnya waktu2 gini che mek dah tido..

Aku pun stop mengemas & ckp pd my Qaisara, tggu la aku masak kejab, jgn tido lagi....pkol 11.20pm baru che mek dpt makan..Alhamdulillah mlm tu che mek tido dengan lenanya sbb dh kenyang..huhu


Banyak main, perut kosong..time dh nak tido baru teringat perut lapa..itu la che mek..kiki



Tak sabo nak g motherhood expo jab lagi..huhu



End

2 comments:

Asha Lya said...

lah mcm2 peel che mek ya..ehehe comel makan roti tu

thisni3za said...

Asha..mmg dh berbagai2 peel dh skrg ni..huhu