Wednesday, February 12, 2014

Lunch CNY..

As Salam

Entry : makan smp sendawa..hoho

Semalam aku save budget lunch sbb opis buat lunch treat dekat tmpt same kami buat farewell lunch my ex-bos dulu..but this time we have been served with lunch set.

Jom layan mknn yg aku makan..kiki
B4 makan..muka sabar menanti makanan..haha
YEE SANG...
Not bad jgk rase dia...huhu
Adat mereka...
1st course : Abalone soup..
Aku mkn x abih yg ini sebab x berapa nk "in" la..kiki
2nd course : Chicken with kacang badam & mango jus..
Memang sedap..hingga menjilat sudu & garpu...haha
3rd course : Udang BESO...kicap manis..sodap jgk..huhu
4th course : x pasti ikan apa ni..
tapi sodap jgk sebab cicah dengan kicap cair yg dimasak..huhu
5th course : Scallop goreng namanya kalo x silap la..haha
Yg ini pun sedap..layan gile dgn cendawan tu...kiki
6th course : Pulut with kari ayam..sedap jgk..kiki


Dessertnya...
Soya with coconut sea...
yang ini aku x pasti apa nama die..tapi mcm tepung beras manis disalut dgn kacang tumbuk yg so soft...sedap..aku siap mkn 3 biji kot..haha


Alhamdulillah makanan kat sini semua aku boleh makan walaupun bukan dlm potion yg byk..kiki




End

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

abalone soup is my favourite...huwaaaa sedap2nya ai is jeles...hik hik hik, terus rasa lapar ni...

Mar Mansor said...

kenyang makan nih..
ikan tu..sama cam menu masa saya dinner tp tak rasa nak makan lg..huhu

thisni3za said...

Farah : Ok la pandai mkn..sy x berapa nk teror lagi mkn abalone soup ni..huhu


Mar : Ikan tu ok..xde rase hanyir..huhu