Tuesday, February 04, 2014

Shopping & Nasi Sumatera..Day 4

As Salam

Entry : kemain!!!

Hihi..x padan dengan badan aku yg sengal2 ni..tp masih lagi bersemangat nk menyoping..haha

Lagipun bdk opis ade pesan telekung & kepok..so layan..kiki

Hasil shopping ONLY @ Pasar Siti Khadijah..haha
2 pasang kain cotton
& sehelai tudung bawal sulam tangan...
Then sepasang kain berbatu corak butterfly..
Actually aku x penah ada kain jenis ini...
Bila Hata bagi sokongan PADU(haha) untuk beli..terus je rembat..boleh la buat utk baju raya ke-2 or ke-3...kiki

My opismate order telekung 2 pasang..Alhamdulillah jumpa & dia pun berkenan jgk...x payah la aku g bazzar tok guru...save mase dekat situ..

Then belikn my Qaisara basikal PURPLE..murah jer ok..kalo kat KL basikal beso ini, mesti dah almost RM300..kiki..Aku beli less than that..untung..untung..
Happy sgt le tu...kiki

Balik2 je umah, igt ptg sikit nk g Humaira semula sbb my opismate yg lain berkenan plk dgn telekung lycra yang aku post dekat group whatsapp..tapi plan kene kensel sbb my MIL ajak g umah sedara plk..

Lunch dekat Nasi Sumatera Jalan Panji depan JPJ :
Layan...

Aku just AIM ayam goreng kampung & daging kerutuk tu je...sedap gilo...haha


Smp umah dah dlm pkol 6PM..kalo nk ke Humaira semula mmg x sempat sbb sometimes OTW ke sana JAMMED...so kensel sajo..huhu

Dinner tu aku masak gulai lemak putih sayur & ikan kayu goreng..Alhamdulillah abih..kiki


Esoknya(isnin) kami gerak dr umah pkol 6am..
Jem kejab dekat raub to bentong..then berenti sbb my Qaisara poo poo..smp umah pkol 1.40PM..lunch, kami beli sajo..kiki

Lepas settle semua, kami terbongkak akhirnya smp pkol 5PM..haha


Alhamdulillah spjng pegi & balik xde lori2 yg beso kami kene potong..++ highway pun dh around 30%-40% siap..so perjalanan tu mcm smooth sikit..huhu




What is your CNY holiday story my friend??huhu



End

3 comments:

Cik Itah said...

salam. cantik kainnya, lauk pun sodap hehehe

Ainim Rashihah said...

duduk rumah sebab demam..hehehe

thisni3za said...

Itah : Lauk tu mmg layan..kiki

Ainim : Kesiannya..