Monday, March 31, 2014

Putrajaya - Hot Air Ballon 2014 - I

As Salam

Entry : Layan..

Pkol 8.30am udah gerak dr rumah..smp2 je mujur la parking ade..even kene menapak sikit..huhu

Memula smp isi perut dekat sini dulu :
Teh o ais...
Menu utk aku...
Sedap jgk..not bad..hoho

Lepas isi perut...melangkah la kami menuju ke sini :

Cerita selanjutnya bersambung di entry lain sbb gambo dr camera belom ditransfer lagi & today plk aku lupe nk bwk g opis...huhu

Ramai yg aku tgk dh bwk monopod stick mase dekat event ni...termasuk la aku..kiki

masa otw nk blk, singgah sekejab rumah my SIL..then bwk blk kepok ganu ini :

Smp rumah aku terbongkang sejam..tp tido2 ayam je sbb che mek dok main ape ntah dgn Hata..haha

Petang tu aku merasmikn kepok ini...

Mmg layan..xde tulang langsung...huhu


End

0 comments: