Tuesday, March 18, 2014

Sensitif...Please Don't CRY!!

As Salam

Entry : Don't cry in front of me..please!!!!

Smlm ade sesi luahan perasan dari 1 of my opismate..kesian dia..

Bile aku dtg tmpt die utk amik brng, she suddenly continue her crying..(ada luahan di-skype sblm ini)..

Aku yang plan nk amik brng lain terus kene pause sekejab..hoho

Aku just boleh nasihat.."DON'T CRY IN FRONT OF ME or I WILL CRY WITH U"...kiki

Aku ni sometime kalo dtg angin sensitif tu mmg x boleh tgk org menangis sikit..mula la aku pun ikut "cenggeng" sekali..haha

Aku ni tak teror dalam bab pujuk memujuk..belajar bab membina "rapport" pun belum khatam lagi..so aku hanya boleh tolong ape yang termampu saje..huhu..nak tolong lebih..aku pun lintang pukang jgk...hoho

Apa2 pun..to my opismate..bersabarlah..kite ni mkn gaji sajo..tapi kalo rase kita ditempat yang betul, tiba masa luahkan jer...at least kite cuba menceritakan titik sebenar kejadian kan??huhu



Everyone needs a shoulder to relieve restless hearts kan??
(Betul ke english aku?eheh..layan)



End

5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

iolss pun macam tu, tak ley tengok orang nangis, dahlah orangnya penyedih iolss ni...

Asha Lya said...

lya pun tak boleh nak tgk org sedih turut sedih :(.lya menabung cne ya

HoneyBee said...

Konon la datang nak bg kekuatan kat org yg tgh sedih tu, tgk2x dia pun join sedih gak... =D

Mar Mansor said...

bila tengok orang sedih,y terbaik dapat lakukan adalah pujuk dia..huhu..tak berapa touching kalau tengok orang nangis (padahal kuat nangis..huhu)

JunAina said...

Kadang2 memang kita perlukan bahu untuk tumpang nangis... Cabaran kita yang berkerja pasti ada turun naik, bukan semua org suka kita.