Friday, April 25, 2014

Keyword : Ubat Lepas Bersalin Klinik Pancho..

As Salam

Entry : Sorry No Image..

Nampak keyword ini pepagi tadi..

Sorry to those yang mencari info ttg ini..Aku mmg x amik gambo ubat2 yg my MIL beli mase aku dlm pantang dulu sbb ubat tu panas & menyebabkn che mek cherry berry mase aku makan ubat tu and then BF her..lps tu plk bila aku x dpt mkn, my SIL amik utk kasik pada org lain (sedara jgk)..

Seingt aku, ubat tu ade yg kaler coklat sebesar coklat M&M inti kacang & lonjong sikit..then ade la a few yg lain around 6-7 biji..Makan ade time jgk...

Total price utk semua ubat tu rasenya around RM150 (4 years ago..skrg xtau la). Ubat tu dimakan utk cukup utk 44 hari i think..hoho

Ok..itu je info yg aku boleh share..


Next time kalo che mek dapat adik & aku makan ubat tu aku story lebih ye..hoho


Next time??



End

2 comments:

Fatin Najwa said...

singgah dari segmen Mia Liana :D

http://theilusi.blogspot.com/2014/04/april-may-ga-by-amirah.html

Asha Lya said...

mhlnya ubnat tu..tak pernah plak lya dengar