Wednesday, April 09, 2014

Kisah Di LRT..

As Salam

Entry : Pepagi tadi jer...

Kehanginan melanda aku pagi tadi dengan kegedikan sekumpulan student SMK...... Wangsa Maju..

Memula smp, aku beratur mcm biase..abaikan kanak2 ni..kanak2 ke?? Bila 1st train smp, kumpulan ini menggedik mcm berebut2 nk masuk but at the end x jadi masuk sbb geng2 yg lain x dpt masuk..

2nd train smp pun gitu jgk..menggedik x tentu hala smp tarik balik kwn yg dh brjaya masuk tu keluar dr train semata2 sbb yg lain x dpt masuk..aku yg hangin terus terkeluar ayat spontan yg membuatkn mereka ni senyap & aku pun berlalu ke pintu yg lain..x lama lepas tu nmpk polis bantuan menuju kearah kumpulan itu...

Pada aku, kalau rase nk sumbat semua dlm LRT yg sememangnya penuh dgn org nk pegi kerja, sumbat la asing2..kalo rase nk masuk semua jgk..pi tggu pkol 9am nnt..sure 1 kelas dpt masuk LRT tu..siap 1 koc lagi..

Jarang bebeno aku jmp student PEREMPUAN yg x menggedik baik mase tgh tggu LRT or masa dlm LRT..ape kes kau mengeletek semacam ni dik???pelik akak tau..Akak dulu pun form 4 smp form 5 gi belajar naik public transport jgk..dengan GENG jgk..tapi rasenye xde plk kami nk tergedik2 dlm tu..

Jaga sikit pengai tu ye..jgn smp ade yg menyampah & menyumpah nyeranah kau yg nk menuntut ilmu tu...jgn jgk buatkan mood nk mncari rezeki kami ni terbantut sbb menahan amarah dgn pangai korang..



Sekian entry meroyan aku...haha



End.

1 comments:

HoneyBee said...

haha....mesti bengang jer kan tgk gurl2x sejenis kita ni buat perangai sebegitu rupa...sabo je lar...

-___-''

mohon terasa plz...