Tuesday, April 01, 2014

New Project..

As Salam

Entry : Mencari soalan..

Last week (Friday) aku & my bos dh diberi 1 project baru oleh our HOD(Head Of Dept)..

Nampak senang..tp nak memikir & memilih tu bukan la 1 keje yg mudah..hoho

Aku & my Bos kene cari 600 Q&A..yg simple2 je..memula aku plan nk create soalan sndiri je..kiki..tapi disebabkn due date utk 1st batch is smlm, maka mmg aku copy paste aje soklan yg simple & mid simple...huhu..tapi aku just dpt siapkn 215 soalan sajo..

InsyaAllah..today aku sambung lagi & buat mane yg sempat..huhu


Seronok actually cari-cari soalan ni..dalam mncari soalan, at the same time, kite belajar something new jgk..kan??Macam smlm aku buat 15 soalan ttg sains..mmg byk mende baru yg aku belajar..huhu




End

3 comments:

Asha Lya said...

pening gak nak mencari soalan tu kan sis

Farah Waheda Wahid said...

selamat menyiapkan tugasan dear...

thisni3za said...

Asha : Boleh tahan la..hoho

Farah : Thx for your support.. =)