Tuesday, June 17, 2014

Penyakit SHOPPING..

As Salam

Entry : Penyakit aku nih...

Perempuan memang tak boleh menyorok dari bile dgr perkataan SHOPPING..kiki

Aku mmg tidak terkecuali...kiki

Tapi aku ni ada 1 penyakit...

Masa DUIT sedang TERSEDU SEDAN...time tu la dugaan buat MATA & JARI ni asyik la menjamu mane2 perkataan SALE yg ada...Jari ni....adoiiii!!!!!..Ringan aje nk keluarkn note-note dari dalam purse...

Tapi bile masa DUIT tu ADA...semua jadi suam-suam kuku...Nak mengeluarkan tu..ade lebih 20 kali aku memikir..beriya2 mencari dekat byk tempat asalkan dapat rege yg lebih murah utk 1 barang yg sama..KEDEKUT pulak time tu..time semput laju aje menghulur dekat cashier...kan??

Aku bukan org senang..so kalo nak ape2 mmg kene ade budget utk laksanakan kehendak yg somtimes melebihi kemampuan...tp bile kite dh mampu..WHY not kite hargai diri kite yg telah bertungkus lumus menjayakan MISI yg kite buat..iye dok???kiki



Korang ada penyakit gini x???huhu


Aim aku skrg is membeli keperluan utk Aidilfitri tahun ini...
Harap2 impian jadi kenyataan..hoho

End

0 comments: