Wednesday, July 16, 2014

D.I.Y : Hari Raya Door Gift

As Salam

Entry : Activity tambahan..

Hari Jumaat lepas, my opis amanahkn aku utk buat set utk doorgift sempena berbuka pose utk 1 opis this coming friday...

Maka, bermula hari Ahad hingga selasa, aku & Hata berpeluh ketiak mncari bahan2 yg sesuai utk dibuat as doorgift utk opis mate & some of VIP..

Maka, terhasillah idea ini...Rase2 mcm dh cukup VIP dah dgn budget yg diberi..kalo rase2 x cukup VIP lagi, sila la bagi pitih EXTRA..haha
The BOX / Tin..
Nnt akan ade 1 sticker tulis IFTAR with.....

Dannnnnn...
Isi didalamnya adalah.....
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
12 pcs / box

Ok la kan??? Ke x OK?hahah..
Ok la..dari xde langsung...kan??
Aku buat 80 set utk whole opis & VIP jgk..
Kami buat semua pun dpt set yg same...Kalo nk asing2 nnt aku risau aku yang pening kepala memikir..haha
Duit dah diberi, so kite settlekan aje la...huhu




End

6 comments:

Asha Lya said...

Seronoknya dpt Giiveaway tu

HoneyBee said...

sangat cantikkkk...! hijau memukau mata-rajin la sis ni =D

Mar Mansor said...

cantiklah...pandai berDIY..lagi cantik kalo reben tu tukar kepada ketupat..ahaahh

ayuzan said...

seronoknya.. tin box tu memikat hati.

Cik Itah said...

salam. wahhhh!!

thisni3za said...

terima kasih semua...huhuu

Mar : x sanggup rasenye nk mnganyam ketupat smp 80 ketul...haha