Friday, July 04, 2014

Ramadhan Day 5 : Sambal Udang

As Salam

Entry : Tercapai jgk..hoho

Alhamdulillah semalam sempat jgk masak dirumah walaupun makan nasinya 10 minit lepas waktu berbuka..huhu

Semalam mmg aku teringin sgt nak masak sambal udang...huhu..Jadinya, smp aje rumah terus aku bersilat gayung memasak...Hata tlg masak nasi & tgkkn che mek...huhu
Sambal Udang...
Telur dadar bermayonis
Kobis - Ulam

Mujur la sambal buat ikan cencaru sambal hari tu ada balance lagi..so kat situ dh dpt skip masa sikit..huhu
Telur dadar tu hasil bancuhan Hata & my che mek...
Sayur kobis tu pun che mek jgk yg potong guna pisau ikea..
Ok la kan?? belajo la sikit2..Nanti beso xde la semuanya baru nak belajar kan??kiki


Alkisahnya sahur tadi pulak...
Tetibe je perut aku sakit giler...giler...lepas basuh pinggan sebelum bersahur tadi...
Last-last sahur nestum coklat sajo 4 teguk...
Lepas tido smp pkol 6.00am..
Alhamdulillah pagi tadi bangun dh ok sikit..

Actually aku ni memang TAK BOLEH BASUH pinggan time sahur...
Mase dekat kg dulu pun memang aku x bleh..
Kalo buat jgk mesti perut aku sakit..
Ape kes ntah la...huhu




Ape menu berbuka kawan2 semalam?



End

1 comments:

Cik Itah said...

salam. alamak..my fav...huhuhu waktu berbuka lama lagi ni :D