Monday, July 07, 2014

Welcome FLU...

As salam

Entry : Ia kembali...

Rasenye macam dah lama x kene selesema...Dari hari sabtu aku rase mcm x sedap badan..Bersin dh hampir 10X..tapi ku gagahi jua...haha

Biase hint-hint nak selesema ni..aku akan bersin more than 10 times...Kalo ko kira dh lebih 10 tu..siap sedia la esoknya g keje bertemankn tissue..haha

Mimpi jadi kenyataan bile malam tadi mase nk tido, che mek pegang dahi aku & she said "ibu nak demam ni..."..Mane taknya..aku udah rase mcm sejuk semacam...lepas tu bersinnya x kire tempat...haha
Teman baru saya..haha

Pagi tadi bile aku dok sok..sek..sok..sek.. Hata dh siap sound..."Jangan la selalu tenyeh a.k.a cium anak..Risau nanti berjangkit plk..."..Wa!!!!!!!!!..BAIK TUAN!!!!..kiki


Harap2 aku cepat sembuh...
Kalo jadi blk KB Next Week x best la..kan??



End




2 comments:

Asha Lya said...

bertabahla ya sis d bulan2 puasa nie

thisni3za said...

Thx asha...