Wednesday, August 13, 2014

Cerita Semalam - Site Visit Lagi!!!

As Salam

Entry : Sampai CRAMP kaki aku...

Al-kisah aku yang biase-biase ni boleh plk terjebak dgn event open house Hari Raya opis..kiki

Semalam pkol 2pm start Meeting Update progress task aku...Pkol 4pm bergerak ke hotel utk re-confirm ttg tmpt aku nak letak deco aku...
X abih2 berselfie dgn bos finance nih..haha
Dapat SanFrans Lagi!!!..hoho 
Kejadian di Hotel..Pening aku nak fikir PLAN B bile staff yg inchrg tu ckp TAK BOLEH nak buat ape2 pada wall dieorg..Bile mintak pendapat alternative lain, semua stock CEKIK DARAH aku yang x berapa nak byk nih...haha

So smlm, kami ber-ompek pun memerah la otak smp ke pkol 6pm nak cari alternative lain...huhu
Sampai cramp kaki aku memikir...Over tak?? Tapi memang cramp pun semalam..tapi sekejab aje la...

Balik rumah., selesaikan ape yg patut, then start menjahit stage skirting plk...Alhamdulillah siap even henyot berot..haha.. Tapi someting yg PALING memeranjatkan aku is....Time tengah syiok menjahit..tetibe sebiji butang jatuh dari dalam mesin jahit...over tak??? Mujur la x jatuh dekat tapak mnjahit aku...Kalu tidak, mesti berlaku kemalangan kecil pd aku...Aku syak ini keje che mek..kiki

ISNIN pulak...Menyiapkan ini...
Aku jadi MANDOR x bertauliah je..haha

Wording yg dah siap di BLUE DUST kan...Lip lap..lip lap sangat...hoho

OK..Takat ni dulu cite deco-deco aku..
Now dh berjangkit 1 rumah penyakit selesema che mek...
Now ade lg 1 dugaan yang datang yg membuatkan aku rase nak pitam utk handle..hahah

Harap2 boleh settle in this short time...
Tak sabar nak tunggu JUMAAT...
Tak sabar nak settlekan event nih...huhu




End

1 comments:

Mun said...

salam...

lama xsinggah blog ni..huhu...

amboi...sampai terkeluar butang dari dlm mesin jahit tu...

semoga satu family cepat sembuh ye :)