Monday, August 18, 2014

Embun Seri Spa Lagi!!!

As Salam

Entry : Manjakan badan..

Sabtu, setelah 2 minggu workout sampai naik pening ++ selesema x sudah2 smp hari ini...Makanya hari Sabtu, aku paksa rela Hata utk bwk aku ke sini..

Nak info lebih, boleh tgk entry EMBUN SERI SPA

Appointment pkol 3pm..Berangan jalan/highway tak jammed, makenya gerak dari rumah pkol 2pm..Sekali???Amik kooooo..Pkol 4.30pm baru smp spa..Mujur la dah kol siap2 mintak postpone smp pkol 4pm..Mgkn time tu xde ramai customer, so dieorg on sajo..kiki
Memula sampai dah dapat minum air SERAI..kiki

Ini bilik yg aku dapat...
Dapat bilik besor....


Aku amik package yg 2hrs je...
Sauna, Massage & body scrub..then dapat FOC manicure...kiki..
Siap dapat diskaun lagi...huhu..Alhamdulillah..

Settle semua pkol 6.30pm...
Leganya badan...Aku saje yang dapat rase...perghhhh!!!

Memang berbaloi la pegi..Staff yg inchrg aku name DILA..kalo korang pegi, boleh la cari nama ni..Dia urut mmg best...huhu

Thanks A LOT to HATA sebab layan kerenah si isteri..haha


Rase mcm nak pegi lagi...kiki



End

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

ok I is jeles sebab dah lama tak berspa... hik hik hik...